5 mikroelementai, ypač svarbūs moterims

  • Autorius: Guostė B.
  • 2020 29 gruodžio
  • 0
  • 233 Views
5 mikroelementai, ypač svarbūs moterims

Moterų organizmai skiriasi nuo vyrų, tad ir tam tikrų mikroelementų moterims reikia daugiau negu vyrams. Nuo pat paauglystės iki senatvės moterų organizmas pereina įvairias hormonines fazes, tad itin svarbu, kad moterų organizmuose netrūktų svarbiausiųjų maistinių medžiagų. Išskyrėme 5 mikroelementus, kurie itin svarbūs moterims skirtingais amžiaus ir gyvenimo tarpsniais.

✔️ Geležis

Geležies trūkumas yra itin paplitęs tarp moterų. Apie 70 procentų geležies yra randama raudonuosiuose kraujo kūneliuose, tad menstruacijų metu moterų organizme geležies itin sumažėja. Būtent dėl to svarbu, kad moterys savo mityboje vartotų produktų, gausių geležies: vištienos, riešutų, jūros gėrybių, ankštinių daržovių, špinatų ir kitų.

✔️ Kalcis

Kalcis yra svarbus kaulų, dantų, raumenų funkcijai, o jo trūkumas organizme gali sukelti širdies ir kraujagyslių sistemos ligas, osteoporozę ir kitus sveikatos sutrikimus. Kalcio trūkumas neretai būdingas vyresnio amžiaus moterims dėl hormoninių pokyčių menopauzės metu, tad vyresniame amžiuje moterims patartina vartoti kalcio papildus. Pagrindiniai kalcio šaltiniai maiste yra pieno produktai, špinatai, lapiniai kopūstai ir kiti.

✔️ Folio rūgštis

Folio rūgštis moterims itin svarbi nėštumo metu. Dėl netinkamo gyvenimo būdo ir prastos mitybos folio rūgšties trūkumas moterims gali sukelti įvairiausias ligas, o nėštumo metu itin pakenkti vaisiui. Planuojančioms nėštumą ir nėštumo metu itin svarbu vartoti folio rūgšties papildus. Pagrindiniai natūralūs folio rūgšties šaltiniai yra lapinės daržovės, kepenėlės, kiaušiniai ir kiti.

✔️ Magnis

Magnis yra dar vienas mikroelementas, kuris itin svarbus moterims nėštumo ir menopauzės metu. Dėl magnio trūkumo moterys patiria nervų sistemos sutrikimus ir kitas sveikatos problemas. Pagrindiniai natūralūs magnio šaltiniai yra avokadai, špinatai, riešutai, moliūgų sėklos, juodasis šokoladas ir kiti.

✔️ Cholinas

Cholinas yra priskiriamas B vitaminų grupei ir yra itin svarbus smegenų veiklai. Cholino trūkumas nėštumo metu gali sukelti įvairiausių rizikų moters ir vaisiaus sveikatai, tad nėščiosioms patariama papildomai vartoti cholino papildus. Pagrindiniai natūralūs cholino šaltiniai yra kepenėlės, sojos pupelės, kiaušinių tryniai, žemės riešutai ir kiti.

Naujienos iš interneto
Naudojame slapukus (angl. cookies), geros naudojimosi patirties svetaine vardan.
Ok, ačiū