Svarbiausi pradinio svetainės puslapio elementai (aktualu ir sveikatos specialistams)

Svarbiausi pradinio svetainės puslapio elementai (aktualu ir sveikatos specialistams)

Pradinis el. svetainės puslapis – tai virtualios įmonės durys, pritraukiančios potencialius klientus arba priešingai, juos atstumiančios. Kokių elementų reikia, kad šis puslapis būtų patrauklus, funkcionalus ir suteiktų norimus rezultatus? Tikime, kad ši informacija yra naudinga ir sveikatos įstaigoms bei specialistams, planuojantiems kurti savo internetinį puslapį.

Nuo ko pradėti?

Dar prieš pradedant galvoti apie konkrečius pradinio svetainės puslapio elementus verta pažvelgti šiek tiek plačiau, o jei tiksliau – į domeną. Jeigu jis yra neaiškus, dviprasmiškas, nekeliantis reikiamų asociacijų ar sunkiai įsimenamas, tiek visa svetainė, tiek pradinis jos puslapis gali sulaukti mažesnio lankytojų srauto.

Siekiant išvengti tokios problemos, patariama pirmiau atidžiai pasirinkti domeną. Šiais laikais yra sukurta daugybė svetainių, be to, nuolat atsiranda vis naujų. Todėl derėtų įvertinti, ar sugalvotas pavadinimas dar nėra užimtas. Domenų tikrinimas gali būti atliekamas naudojant tam skirtą įrankį, kurį rasite paspaudę ant pateiktos nuorodos.

Aiškios vertės pasiūlymas

Išsirinkus domeną ir jį užregistravus, galima pereiti prie pradinio svetainės puslapio elementų pasirinkimo. Vienas pirmųjų iš jų – aiškios vertės pasiūlymas.

Tai gali atrodyti akivaizdu, tačiau daugelis tikriausiai nustebtų sužinoję, kiek daug svetainių šio elemento neturi. Tokiu atveju tikėtina, kad lankytojai jose ilgai neužsibūna, nes tiesiog nesupranta, kuo tos įmonės užsiima. Taigi kuriant pradinį puslapį svarbu jame kuo anksčiau pateikti aiškų vertės pasiūlymą.

Intuityvi navigacija

Net ir pirmą kartą į svetainę užsukusiems lankytojams naršymas joje turėtų būti paprastas. Svarbu, kad jie žinotų, kur gali rasti reikiamą informaciją neklaidžiodami. Todėl pradinis puslapis turėtų atspindėti tipišką pirkėjo elgesį. Pavyzdžiui, jeigu lankomiausias svetainės puslapis yra tinklaraštis, jis turėtų būti lengvai pasiekiamas, aiškiai matomas.

Socialinių tinklų nuorodos

Daugelis įmonių šiais laikais naudoja socialinius tinklus. Tai efektyvus būdas pasiekti potencialius klientus, didinti savo prekių ženklo žinomumą, skatinti tikslinės auditorijos įsitraukimą ir atlikti dar daugiau verslui svarbių veiksmų. Dėl šios priežasties į pagrindinį svetainės puslapį rekomenduojama įtraukti nuorodas, kurias spustelėjus būtų patenkama į įmonės socialinių tinklų paskyras.

Kontaktinė informacija

Tikriausiai daugeliui yra tekę susidurti su situacija, kai apsilankius tam tikroje interneto svetainėje nepavyksta rasti įmonės kontaktų. Tokiu atveju paprastai tiesiog prarandami potencialūs klientai.

Kontaktinę informaciją reikėtų pateikti lengvai randamoje pradinio puslapio vietoje, pavyzdžiui, paraštėje. Būtent ten dažniausiai ir randamas įmonės el. pašto adresas, telefono numeris, taip pat fizinės parduotuvės, jei tokia yra, adresas.

Raginimas veikti

Kuriant pradinį svetainės puslapį, derėtų pagalvoti, kokie norima, kad būtų tolesni lankytojo veiksmai. Būtent pagal tai ir parenkamas raginimas veikti, kitaip vadinamas CTA (angl. call to action). Nepaisant to, kad šių elementų gali būti ir daugiau, nerekomenduojama persistengti. Tokiu būdu galima tik suklaidinti lankytoją ir sujaukti pirkėjo kelionę.

Elementų, kuriais verta papildyti pradinį svetainės puslapį, yra pakankamai nemažai. Bene kiekvienas iš jų gali suteikti vienokios ar kitokios naudos. Tam, kad sukurti visapusiškai patrauklią svetainę būtų lengviau, visuomet verta atsistoti į jos lankytojo vietą. Pažvelgus iš kitos perspektyvos, galima pastebėti daugybę galimybių.

Naujienos iš interneto
Naudojame slapukus (angl. cookies), geros naudojimosi patirties svetaine vardan.
Ok, ačiū