5 patarimai, kaip sukurti raminančią erdvę miegamajame

  • Autorius: Guostė B.
  • 2021, Birželio 28d.
  • 0
  • 844 Views
5 patarimai, kaip sukurti raminančią erdvę miegamajame

Visi kambariai dažniausiai būna pilni veiksmo. Svetainė yra susibūrimo vieta, virtuvėje visuomet kažkas ruošia maistą ir taip toliau. Bene vienintelė vieta namuose, kurioje galima išties atsipalaiduoti – miegamasis. Tačiau ir šis kambarys dažniausiai būna pripildytas elementais, kurie trukdo poilsiui. Tad pateikiame 5 patarimus, kaip sukurti raminančią erdvę miegamajame.

1. Palaikykite tvarką kambaryje

Pirmiausia kambarys turi būti tvarkingas. Nesvarbu ar tai miegamasis, ar virtuvė. Švara į kambarį įneša džiaugsmo jausmą ir leidžia panaikinti įtampą. Drabužių sulankstymas, daiktų surūšiavimas, lovos pasiklojimas kiekvieną rytą, reguliarus dulkių nuvalymas – visi šie veiksmai gali pareikalauti šiek tiek laiko, tačiau juos atlikus, paprastai jaučiamasi kur kas geriau.

2. Atsikratykite nereikalingų daiktų

Atsirinkite, kurie daiktai Jums reikalingi, o kurie ne. Tai gali būti sunki užduotis. Daugelį daiktų pasiliekame, nes manome, kad jų prireiks ateityje arba jie sukelia tam tikrus pozityvius prisiminimus. Jeigu nesate pasiruošę jų atsikratyti, padėkite juos rūsyje arba palėpėje. Pabandykite išgyventi be jų savaitę. Jei pavyks, tada juos išmeskite, o jei ne – grąžinkite į kambarį. Tokiu būdu jame atsiras daugiau erdvės ir jausitės ramiau.

3. Pasiruoškite miegui

Įsitikinkite, ar šalia tikrai turite visko, ko reikia prieš einant miegoti. Tai gali būti knyga, vandens stiklinė arba įkroviklis. Tokiu būdu atsigulus į lovą Jums nereikės vėl atsikelti ir ieškoti norimo daikto. Taigi poilsis nebus sutrikdytas ir galbūt greičiau užmigsite.

4. Nelaikykite šalia telefono

Tikriausiai daugelis jau turi įprotį patikrinti telefoną prieš miegą ir po jo: pavyzdžiui, paskaityti naujienas, atrašinėti draugams ir taip toliau. Tačiau šiuo metu interneto platybėse yra labai daug negatyvo, kuris gali neigiamai paveikti Jūsų emocinę būklę. Todėl laikykite telefoną kitame kambaryje. Taip miegamojo erdvė taps ramesnė.

5. Naudokite kvapus

Sukurkite savo miegamajame SPA primenančią aplinką. Prieš miegą uždekite kelias kvapnias žvakes prie lovos, bet nepamirškite vėliau jų užgesinti. Difuzorius, šviežios gėlės vazoje taip pat gali padėti į kambarį įnešti gaivumo. Pajutus malonius kvapus atsipalaiduos kūnas ir protas.

Taigi yra daug būdų, kaip galima į miegamąjį įnešti ramybės. Norėdami sutaupyti Jūsų laiką, išrinkome 5 pagrindinius patarimus, kurie padės suprasti, kaip galima sukurti raminančią erdvę. Žinoma, miegamasis neatliktų savo funkcijos be patogios lovos. Jeigu ieškote tobulo komforto, spauskite čia.