Pavasaris lėkštėje. Ką gaminti?

  • Autorius: Guostė B.
  • 2022, Balandžio 4d.
  • 0
  • 1859 Views
nerudijancio plieno keptuve
Pavasaris pasižymi daugybe privalumų. Jis asocijuojasi su džiaugsmu, spalvų gausa, gamtos atgimimu. Todėl natūralu, kad norisi atrasti kažką naujo ir savo virtuvėje. Taigi šiame straipsnyje pateikiame keletą idėjų, ką pasiūlyti svečiams ir kaip juos nudžiuginti su nuostabiu pavasario meniu.

Gaivūs ar sotūs patiekalai

Pavasaris puikus tuo, kad leidžia mums būti įvairiapusiškiems, kalbant apie receptus. Tai tarpinis sezonas, kuomet vilioja gaivūs patiekalai, tačiau vis dar norisi šilto ir sotaus maisto. Todėl reikėtų nebijoti improvizuoti ir gaminti taip, kaip jaučiatės tą dieną. Kaip žinome, pavasaris nėra tik šiltas ir saulėtas. Vieną dieną gali būti giedra ir šilta, o kitą – šalta ir lietinga. Nuo to neretai priklauso ir pasirenkamų produktų sąrašas. Kuo diena vėsesnė, tuo sotesnio ir šiltesnio maisto norisi.

Vieno puodo vakarienės

Pastaruoju metu itin išpopuliarėjo taip vadinami vieno puodo patiekalai. Be to, kad yra labai skanūs, jiems nereikia daug laiko ir pastangų. Nors dažniausiai girdime, kad tai vieno puodo patiekalai, tačiau neapsigaukite – jiems puikiai tinka ir keptuvės. Svarbu pasirinkti tinkamą indą norimam patiekalui. Jei gaminsite skystesnį troškinį, jam puikiai tiks nerūdijančio plieno keptuvės aukštesniais kraštais. Naudodami jas, būsite tikri, kad patiekalas neišsilies, o dėl atsparios dangos – nepridegs.

Kuo daugiau spalvų

Nepamirškite, kad pavasaris yra atgimimo ir grįžtančių spalvų metas. Atskleiskite jas savo lėkštėje, naudodami kuo daugiau šviežių produktų. Po žiemos visiems reikia papildomų vitaminų, kurie padėtų sustiprinti imunitetą. Nepamirškite ir šviežių vaisių. Plakite sveikus kokteilius su bananais, braškėmis ar kitomis uogomis, įdėkite kelis gabalėlius kivio, kuriame gausu vitamino C. Tai ne tik skanus, bet ir sveikas pusryčių variantas.

Pavasario meniu gali būti labai įvairiapusiškas, tačiau stipriai nesiskiria nuo to, ką valgome žiemą. Svarbu nepamiršti į racioną įtraukti kuo daugiau šviežių vaisių ir daržovių. Juk pavasaris atsinaujinimo ir atsigavimo metas. Tad ir mes padėkime savo organizmui atsigauti su skaniu, kokybišku maistu.