Patarimai norintiems gyventi sveikai | Būkime sveiki

Patarimai norintiems gyventi sveikai

Atėjus pavasariui dauguma susigriebia, kad jų naujametinis pažadas sau buvo kažkas panašaus į tai – būsiu sveikesnis, pradėsiu sportuoti, rūpinsiuosi savo išvaizda, nevalgysiu greito maisto ir t.t. Tačiau kaip dažnai nutinka, naujųjų metų rytą šie pažadai pasimiršta, o viskuo kas susiję su sveikata, grožio ir sportu, pradedame rūpintis tik tuomet, kai iškyla grėsmė, kad neužilgo teks visiems pasirodyti be storų žieminių drabužių. Būtent todėl būtent pavasarį visi pavėluotai prisimena savo pažadus. Tad, ko gi reikėtų imtis, kad atrodytumėte gražesnis ir būtumėt sveikesnis?

  • Sveika mityba. Jei iki šiol vakarienei valgydavote šaldytas picas, o pusryčiams kepdavotės žuvies pirštelius, tuomet patartume atsisakyti šių įpročių ir stengtis valgyti daugiau daržovių bei vaisių. Taip pat stenkitės valgyti reguliariai. Dauguma žmonių dėl užimtumo ar nežinojimo, pavalgo daug porą kartų per dieną, o visą likusį laiką nereguliariai ką nors kramsnoja. Tačiau, valgyti yra rekomenduojama šešis kartus per dieną, nepersivalgant, o suvalgant būtent tiek, kad būtumėte sotus iki kito maisto davinio.
  • Sportas.Nors tinkama mityba yra pagrindinis gražiai atrodančio kūno ir sveikatos šaltinis, tačiau taip pat nereikėtų pamiršti ir sporto. Jums nebūtina tapti svarmenų kilnojimo čempionu ar maratonininku, tačiau kasdienė mankšta ir bent minimalus fizinis krūvis būtų pagirtina. Kasdienė fizinė veikla sustiprins jūsų kūną, o taip pat pagerins kraujotaką. Sportuodami kiekvieną dieną, jūs turėtumėt jaustis geriau tiek fiziškai, tiek emociškai.
  • Poilsis. Įnirtingai pasportavus nepamirškite pailsėti. Po darbo, sporto ar kitos fiziškai ar protiškai aktyvios veiklos nepamirškite atsipalaiduoti, taip pailsindami tiek savo raumenis, tiek protą. Jei sugebėsite subalansuoti darbą, sportą ir poilsį, tuomet jau būsite pasiekę labai daug ir jūsų sveikata tikrai neturėtų šlubuoti.
  • Grožio puoselėjimas. Tačiau mūsų sveikata nepriklauso vien nuo racionalių veiksnių, jai daro įtaką ir mūsų pasąmonė bei kiti mums nepastebimi veiksniai. Vienas iš jų yra bendra jūsų savijauta ir pasitikėjimas savimi, o kas labiau padės pasitikėti savimi, jei ne grožis? Ne veltui senovės graikai turėjo patarlę – gražiam kūne, graži siela. Jei jūs jausitės gražus, tuomet pasitikėsite savimi, o tada ir ligos prie jūsų nekibs. Moterys grožiui pasiekti pasitelkia kosmetiką, o vyrai – barzdas. Internete net galima surasti ne vieną juokelį apie tai, kad barzda yra vyrų kosmetika, būtent todėl mūsų patarimas vyrams yra toks – naudokitės savo barzdaskute ne barzdos skutimui, o jos formavimui bei puoselėjimui. Tuo tarpu moterims dalinti patarimų tikrai nereikia, nes jos grožio paslaptis įvaldė jau prieš daugelį šimtmečių.
  • Streso vengimas. Žinoma galėtumėt sakyti, kad šis punktas yra susijęs su poilsiu ir atsipalaidavimu, bet tai nėra visiška tiesa. Streso yra įmanoma išvengti ir tuo metu, kai nesiilsite. Taip, taip, jūs galite nejausti streso net būdami darbe. Žinoma tai pasiekti nėra taip lengva, vieniems padeda meditacija, kitiems knygos apie psichologiją, svarbiausia streso valdyme yra tai, kad sugebėtumėte kiekvieną situaciją vertinti taip, kad ji jums nesukeltų nepakeliamos įtampos. Jei sugebėsite tai pasiekti, tuomet ėjimas į darbą ar gyvenime iškylančios sudėtingos situacijos jums nekels streso, o tai ne tik pagerins jūsų sveikatos būklę, o ir prisidės prie pačių problemų sprendimo, nes ramiai mąstantis protas visuomet mato daugiau galimybių išspręsti problemai nei įsitempęs ir stresuojantis.

Tai yra pagrindiniai patarimai, kurių turėtumėte laikytis, jei norite vasarą pasitikti sveiki ir gražūs.

Naujienos iš interneto
Naudojame slapukus (angl. cookies), geros naudojimosi patirties svetaine vardan.
Ok, ačiū
Privacy Policy