Mokslininkų tyrimų rezultatai atskleidžia rimtą problemą – pedagogai perdega savo darbe

  • Daimond@domenas.eu Autorius: Daimond
  • 2018 2 sausio
  • 0
  • 143 Views

Pasirodė naujas Lietuvos edukologijos universiteto (LEU) mokslo žurnalas „Ugdymo psichologijos“ numeris (2017, t. 28), kuriame pristatomi originalūs empiriniai tyrimai. Daugiausia dėmesio skiriama būsimųjų mokytojų asmenybės ypatumų, savijautos ir elgesio, dalykinių žinių analizei.  LEU mokslininkių Alos Petrulytės, Julitos Navaitienės, Vaivos Rimienės atliktame tyrime apie būsimų mokytojų pykčio ekspresiją ir valdymą, remiantis  tyrimo duomenimis, paaiškėjo – stipri būsimųjų pedagogų pykčio raiška, problemų sprendimo racionalumo ir savirefleksijos stoka gali tapti neigiama sėkmingo „įėjimo į darbo rinką“ prielaida.

Edukologių J. Navaitienės ir V. Danilovienės straipsnyje keliama mokytojų perdegimo darbe ir asmenybės bruožo perfekcionizmo ryšio problema.  Anot mokslininkių, pasikeitė mokytojo sąvoka ir visuomenė pedagogą suvokia kaip savo ateities vedlį, nuo jo priklauso augančios kartos ugdymo kokybė. Mokytojo darbas reikalauja itin daug intelektinių ir fizinių išteklių, tai kelia nuolatinę emocinę įtampą, kuri gali baigtis pedagogų perdegimu darbe.  

Kviečiame žurnalą skaityti: čia. 

Pranešimą paskelbė : Milena Puchova, Lietuvos edukologijos universitetas

Naujienos iš interneto
Naudojame slapukus (angl. cookies), geros naudojimosi patirties svetaine vardan.
Ok, ačiū